Home »
Veelgestelde vragen
Kan ik de kwekerij bezoeken?
Het verkoop gedeelte van de kwekerij is op afspraak te bezoeken op vrijdag en zaterdag. Een afspraak kunt u maken via het contactformulier of door te mailen naar info@inhemia.nl
Welke dagen is de kwekerij geopend?
De kwekerij is (op afspraak) geopend op vrijdag en zaterdag.
Hoe kan ik betalen?
U kunt ter plaatse zowel contant als via mobiel bankieren (Tikkie QR code) betalen.Â
Kan ik ook planten ook afhalen?
U kunt planten online bestellen en tijdens het afrekenen te kiezen de optie ‘afhalen’.Â
Versturen jullie planten ook per post?
Online bestelling worden verzonden per post. De planten worden goed verpakt en komen binnen Nederland binnen 1 a 2 dagen aan en lijden hier niet onder. Ook kunt er voor kiezen om de planten af te halen op de kwekerij (gratis). U ontvangt bericht zodra u bestelling gereed staat.Â
Wanneer verneem ik wat van mijn bestelling?
De bestellingen worden wekelijks verwerkt en aan het begin van de week verzonden. Mocht u geen automatische reply hebben ontvangen controleer dan voor de zekerheid ook even uw spam folder.
Wat zijn inheemse planten?
Inheemse planten zijn planten die oorspronkelijk in Nederland voorkomen. Deze soorten zijn dus perfect aangepast aan het Nederlandse klimaat en de fauna.Â
Wat voor soort planten verkopen jullie?
Wij verkopen duurzaam geteelde, inheemse bloemen en planten; dus zonder kunstmest of gif. Onze planten zijn bij uitstek geschikt zijn om vlinders, bijen en vogels naar uw tuin te lokken. U kunt ook bij ons terecht voor (zeer) zeldzame inheemse soorten die u zelden tot nooit bij andere kwekers of tuincentra zult aantreffen.
Hoe worden de planten gekweekt?
Al onze planten komen voort uit handwerk. De planten worden zorgvuldig gezaaid of gestekt, verspeend, bewaterd en opgekweekt. Wij gebruiken geen kunstmest en bestrijdingsmiddelen. We gebruiken uitsluitend biologische potgrond.
Hoe worden de planten aangeleverd?
Alle planten worden in een P9 pot geleverd.
Zijn alle planten op voorraad?
De planten op onze website hebben we op voorraad. Het kan door omstandigheden echter voorkomen dat een deel van het assortiment uitverkocht is. U kunt laagdrempelig per mail even informeren en/of de planten reserveren.
Mijn vraag staat er niet tussen
Mail gerust naar info@inhemia.nl